donderdag 21 april 2011

Nokia 5800

Nokia 5800 Ik wil graag mijn Nokia 5800 te koop aanbieden, omdat ik niet zo goed overweg kan met een touch-screen gsm.Ik heb hem vorig jaar in augustus gekocht (de rekening zit bij in de doos) en heb hem eigelijk maar een maand gebruikt. De gsm beschikt over het alledaagse zoals een kalender, timer, wekker, mp3, camera met 3.2 mp, maar ook een GPS en toegang tot het internet. Kortom hij zit boordevol technische snufjes en wordt niet voor niets een smartphone genoemd. Alle accesoires zijn er bij, inclusief een autolader (die zit er bij aankoop in de winkel niet bij) Hij is gebruiksklaar, batterij is opgeladen en is het ideale gadget voor iemand die voor de helft van de originele prijs (¤199) een leuk hebbeding wilt! Over de prijs valt niet te discusiëren, hij is zeer schappelijk voor een toestel zoals dit. Geïnteresseerden kunnen mij altijd contacteren via mail of gsm.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten