dinsdag 10 mei 2011

Iphone 3G 8 gig ( NIEUW SCHERM)+ EXTRA'S

Hallo ik verkoop hierbij mijn iphone 3g 8 gigabyte model , ik heb deze een jaar geleden aangekocht maar stond 8maanden stil in de kast wegens aankoop blackberry, ik heb 2weken geleden er een volledig nieuw scherm op laten zetten omdat de vorige al veel krasjes had, mijn zusje gebruikt het toestel nu al 2 weken maar zij kan er niet mee werken dus verkoop ik hem voor een redelijke prijs .wat krijg je allemaal :-iphone 3g 8gigabyte model (zwart)-orgineel apple hoesje -iphone dockingsstation ( je kunt de iphone daar in opladen en als wekker gebruiken en als boxxen , er is ook een afstandbedieningtje bij het dockingstation)-usb-kabelVASTE PRIJS = 200euro alles samenof ruilen tegen blackberry curve 8900 of blackberry curve 9300vriendelijke groet alex !
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten